Get Adobe Flash player

A hétvégén TOLLFORGATTUNK! Az eredmények: 9 tanulónk jutott be a döntőbe,

akik közül négyen díjazottként jöhettek haza!

 

Mihályházi Levente - angol (5-6.) III.

 

Benkó Lilla - fizika-kémia (7-8.) III.

Lelkes-Takács Rebeka - fizika-kémia (7-8.) I.

Lovas Balázs - fizika-kémia (7-8.) Különdíj a TOLLFORGATÓ gyufamakettért!

 

GRATULÁLUNK a résztvevőknek és felkészítő tanáraiknak!

Iskolánkról készült műsor megtekintkető itt:

Iskolapad, 2018. 03. 21-i adása

 

 

A Monori Kossuth Lajos Általános Iskola intézményvezetői pályázatának kiírása letölthető IDE kattintva.

 

A körzethatárokat tartalmazó dokumentum ITT megtekinthető.

2018  január elején vendégek érkeztek iskolánkba, robotok formájában. 10 héten át lesznek itt „vendégeink” , használhatjuk  a 6 készlet robotot.

Örömmel értesültünk, hogy mi is bekerültünk az Abacusan VándoRobot Programba ! Így lehetősége nyílt tanulóinknak a robotika izgalmas világába betekinteni, korlátozott anyagi erőforrásaink ellenére is.

A program életre hívója, szakmai vezetője és koordinátora az Abacusan Stúdió és a Giving Hungary Alapítvány.

A program támogató közreműködője a GE Digital Hungary az ArTeCrobotkészletek beszerzéséhez és a pedagógusok képzéséhez nyújtott pénzügyi támogatást.

Három lelkes pedagógus és nagyon sok érdeklődő gyermek fogadta a robotokat iskolánkban.  Minden felső tagozatos  évfolyamból 12-14 fős csoportokat szerveztünk, és 2018 január 10-én elkezdtük a fogalakozásokat. Elsőként 6. osztályos tanulóink vehettek részt a foglalkozáson. Csillogó szemekkel, érdeklődő tekintetekkel találkozhattunk. A játék és a sikerélmény mellett az alkotás öröme látszott a gyermekeken már az első foglalkozáson.

Szép sorjában megismerkedtünk a készlet elemeivel, majd életre keltettük a megépített robotot!

Nagyon nagy segítségül szolgált a ARTEC robot honlapján található segédanyag!

Mind az építési útmutató, mind a programozáshoz szükséges ismereteket tartalmazó videó nagyon hasznosnak bizonyult. 3 pedagógus 14 gyermek….ideális létszám az aktív munkához!  Az összeépítés szinte probléma nélkül lezajlott, egyre többet ötleteltek a gyermekek, bátran variálták már 10 perc után az alkatrészeket, ill. eltértek az összeépítési útmutatótól.

A programozás nagyon gördülékenyen ment, egy közös program megírása után már csak azt lehetett hallani, hogy „még ezt is ki szeretném próbálni” !